Blog

Wyświetlono rezultaty 31-35 z 35.

Trochę mroczniejszy świat

16-05-2007 15:08
0
Komentarze: 12
W działach: RPG, Almanach, WoD
„Świat Mroku to nasz świat, tylko trochę mroczniejszy.”   W sumie powyższe założenie brzmi dość rozsądnie patrząc na to, że mamy istoty nadnaturalne, wpływ ich działań oraz dynamiki Cienia, na świat. Jednak jakoś trzeba uzasadnić i zracjonalizować to, że w wyniku tego w Świecie Mroku przestępczość musi być znacznie większa, niebezpieczne sekty są znacznie częstszym zjawiskiem a Waco nie jest odosobnionym przypadkiem, tylko regularnością. Bo patrząc na fundowane przez WW opisy w podręcznikach, większość wilkołaczych watah i rozwiązywania problemów z nimi przez osoby...

Constar 2007

06-05-2007 19:14
0
Komentarze: 21
W działach: Zrzędzenie, Konwenty
Nie tam dawno skończył się Constar, konwent w mojej opinii dość przeciętny, ale za to całkiem porządne miejsce noclegowe w Krakowie, żeby spotkać znajomych.I aż do wczoraj wydawało mi się, że nie był taki zły. No bo przecież wypatrzyłem parę interesujących punktów programu,a w sumie nawet zrzęda Shark poszedł na jakieś punkty, więc nie mogło być tak źle. Nic wybitnego w moim odczuciu, ale nie jakaś tragedia. Towarzystwo było, znajomi z poza Krakowa dopisywali tłumnie, znajomych z Krakowa w większości przypadków trzeba było łapać telefonicznie i spotykać się z nimi...

Primetime Adventures, 2nd edition - recenzja i mechanika

01-05-2007 16:11
1
Komentarze: 7
W działach: RPG, Indie, Recenzje
Primetime Adventures, 2nd edition - recenzja i mechanika
Z czym to się je?Primetime Adventures (PTA) to gra indie o serialu telewizyjnym. Zresztą tytuł pierwszego rozdziału - 'The Greatest TV Show That Never Was' doskonale oddaje założenie gry. Sama tematyka dla gry RPG jest dość innowacyjna i zabawna, co sprawia, że teoretycznie gra doskonale spisuje się na konwentach (granie w PTA 'przy piwie' zamierzam przetestować w najbliższej przyszłości), gdzie spotykamy się ze znajomymi i chcemy sobie pograć w coś, co nie wymaga od nas uczenia się nowej, skomplikowanej mechaniki (lub uczenia pozostałych mechaniki). Podobnie jak w klasycznym R...

Grabarz - część druga

19-04-2007 19:25
0
Komentarze: 4
W działach: RPG, WoD
„Ostatnia podróż”Zakład pogrzebowy, lokal oraz Sanctum  Opis:„Ostatnia podróż” to niski, acz dość rozległy budynek znajdujący się przy niewielkiej ulicy. Czarne ściany nadają mu ponury wygląd, zdecydowanie pasujący do zakładu pogrzebowego. Na froncie zakładu znajduje się niewielki szyld informujący o świadczonych usługach oraz główne wejście. Bardziej uczęszczane, szczególnie w godzinach wieczornych, jest jednak boczne wejście. Prowadzi one do lokalu o tej samej nazwie, specjalizującego się w wyprawianiu styp. Ponoć stylowo udekorowane w...

Grabarz - NPC

19-04-2007 18:34
0
Komentarze: 26
W działach: RPG, WoD
Grabarz  Cytat: "Opowiedz mi dokładnie, kim jest ten Longinus, o którym ciągle wspominają. Gdzieś już słyszałem to imię, mam wrażenie, że kiedyś było dla mnie z jakiś przyczyn ważne. Oczywiście zrewanżuję się za informacje, od jednego z moich klientów słyszałem, że jesteś ciekaw, co porabia Priscus Klanu Ventrue." Historia: Nic nie zapowiadało, że życie człowieka, który nazywa siebie obecnie Grabarzem, potoczy się tym torem. Urodził się w niewielkim miasteczku w ubogiej rodzinie. Będąc uzdolnionym i inteligentnym, skończył szkołę z wyróżnien...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.